Aktuální právní problémy v sociální práci |
bez akreditace |
Angličtina - aktuální společenská (sociální) témata |
MSMT - 13026/2017-2-603
|
Angličtina - obecný kurz |
bez akreditace |
Angličtina pro sociální pracovníky |
bez akreditace |
ASISTENT PEDAGOGA [13. 3. - 18. 4. 2020] |
MSMT - 34002/2019-2-1035
|
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
MPSV - A2019/0534-SP
|
Celostní rozvoj osobnosti prostřednictvím hudby ("Muzikoterapie") |
MPSV - 2017/0229-PC/SP
|
Dialog jako pracovní nástroj v pedagogické praxi |
MŠMT - Č. j.: 856/2017-2-89, oblast akce: Osobnostní a sociální výchova
|
Diskuzní a pohybové hry do třídy v AJ, inspirované metodou zážitkové pedagogiky (kurz v AJ) |
MSTM-13026/2017-2-603
|
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
MPSV - A2017/0261-SP/PC/VP
|
Hodnocení situace dítěte a rodiny |
bez akreditace |
Instrumentální obohacení Reuvena Feuersteina, Vstupní kurz FIE - I, 80 hodin |
bez akreditace |
Internet pro sociální pracovníky I. - Jak může internet pomoci v každodenní práci |
bez akreditace |
Internet pro sociální pracovníky II. - Jak mohou nástroje na internetu zjednodušit ankety, průzkumy nebo práci s odbornými informacemi |
bez akreditace |
Jak pedagogicky uchopit neočekávanou situaci při práci s heterogenním třídním kolektivem |
MSMT - 13026/2017-2-603
|
Kdo jsou Romové - základy pro sociální pracovníky |
MPSV - 2016/0012-PC/SP/VP
|
Kdo jsou Romové a romské dítě v české škole |
bez akreditace |
Komunikace s nemotivovaným klientem |
MPSV A2020/0051-SP/PC
|
Komunikace sociálních pracovníků s médii a veřejností |
MPSV 2015/0683-SP/VP
|
Komunikační dovednosti pro pedagogy |
bez akreditace |
Kontakt dítěte v pěstounské péči s rodinou |
bez akreditace |
Kooperativní vyučování, kritické myšlení a sebezkušenost |
MSMT - 13026/2017-2-603
|
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
MŠMT - Č. j.: 856/2017-2-89, oblast akce: Ostatní
|
KURZ DO ŠABLON: Herní aktivity do třídy a jak je pedagogicky vytěžit |
MSMT - 13026/2017-2-603
|
KURZ DO ŠABLON: Jak zpřístupnit zdroje, povzbudit sebevědomí a poznat silné stránky |
MSMT - 13026/2017-2-603
|
KURZ DO ŠABLON: Oceňování, kladné sebepojetí a emoční podpora: Jak být prospěšný sobě i žákům? |
MSMT - 13026/2017-2-603
|
KURZ DO ŠABLON: Rozvoj komunikace o globálně rozvojových tématech (GRV) ve výuce AJ (kurz v AJ) |
MSMT - 13026/2017-2-603
|
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách |
MPSV - A2017/0260-PK
|
Lidská práva v pedagogické praxi |
bez akreditace |
Metoda FIE (Feuerstein) a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
bez akreditace |
Metody psychohygieny pro seberozvoj a praxi |
MPSV - A2019/1189-SP/PC/PP/VP
|
Metody psychohygieny pro učitele |
MSMT - 13026/2017-2-603
|
Metody zážitkové pedagogiky a její použitelnost v běžné škole |
bez akreditace |
Možnosti komunikace ve skupině prostřednictvím hudby, pohybu a výtvarné činnosti |
MPSV - 2017/0144-PC/SP
|
Možnosti spolupráce školy a OSPOD při podpoře dětí z ohrožených rodin |
bez akreditace |
Možnosti využití případových konferencí v práci s rodinou |
bez akreditace |
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
MPSV - A2019/1269-SP/PC/PP
|
Multikulturalita ve školním prostředí: role pedagogů a jejich asistentů v podpoře vzdělávání žáků z etnických menšin |
bez akreditace |
Multikulturní přístupy v sociální práci |
bez akreditace |
Němčina - obecný jazyk |
bez akreditace |
Němčina pro sociální pracovníky |
bez akreditace |
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků |
MŠMT pod č.j. 1358/2016-2-67
|
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU [6. 3. - 30. 5. 2020] |
MŠMT - 1358/2016-2-67
|
Po stopách křesťanství v moderní společnosti |
bez akreditace |
Podpora efektivní spolupráce mezi pedagogickými pracovníky i mezi žáky |
MSMT- 13026/2017-2-603
|
Práce s vinou a smířením v pedagogickém prostředí |
MSMT- 13026/2017-2-603
|
Práce s vinou a smířením v sociální a pastorační práci |
MPSV - A2019/1188-SP/PC/PP/VP
|
Práce se skupinou, příprava a vedení skupinových programů |
MŠMT - Č. j.: 856/2017-2-89, oblast akce: Osobnostní a sociální výchova
|
Práce se vztahy dětí ve třídě, v dětské skupině |
bez akreditace |
Praktické využití aktivit zahradní terapie při práci se znevýhodněnými osobami. |
MPSV 2016/0093-PC/SP/PP
|
Principy práce s žáky s odlišným mateřským jazykem ve výuce ZŠ a SŠ |
bez akreditace |
Radikální a extremistická hnutí v ČR a ve světě |
bez akreditace |
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
MPSV - A2017/0506-SP/PC
|
Rozvoj komunikace o sociálních tématech ve výuce AJ (kurz v AJ) |
MSMT- 13026/2017-2-603
|
Rozvoj osobních, profesních a sociálních kompetencí jako prevence syndromu vyhoření /v pedagogické praxi |
MPSV - 2017/181217-224/1
MSMT- 22289/2017-2-872
|
Ruština - obecný jazyk |
bez akreditace |
S knihou po škole – Školní čtenářský klub |
MSMT- 559/2018-1-114
|
Semináře sdílení a reflexe situací z praxe |
bez akreditace |
Setkání s islámem a cizinci - základní religionistické a právní souvislosti |
MPSV - 2016/0013-SP/VP
|
Specifické přístupy k osobám s mentálním postižením |
MPSV - 2014/0385-PC/PP
|
Specifika práce s dětmi s podezřením na syndrom CAN a CAS |
MPSV 2015/0944-SP
|
Specifika práce se seniorem s demencí |
bez akreditace |
Spiritualita a sociální práce |
MPSV - 2015/0945-PC/SP/VP/PP
|
Supervize pedagogické praxe |
MŠMT-25263/2016-1-682
|
Supervize sociální a pedagogické praxe |
bez akreditace |
Teambuildingový muzikální workshop |
bez akreditace |
Uvedení do vztahu práva a etiky pro každodenní praxi |
MŠMT - 22289/2017-2-872 (Vztah práva a etiky v každodenní praxi)
MPSV - 2015/1013-SP/VP (Uvedení do vztahu práva a etiky pro každodenní praxi)
|
Úvod do arteterapie |
bez akreditace |
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
MPSV - A2019/1270-SP
|
Úvod do sociálního zemědělství |
MPSV - A2018/0751-SP/PC/VP
|
Vietnamské dítě v české škole - jak (ne)řešit jinakost |
bez akreditace |
Vokální interpretace byzantské a postbyzantské hudby východního křesťanství I. |
MŠMT 15790/2016-1-484
|
Vokální interpretace byzantské a postbyzantské hudby východního křesťanství II. |
MŠMT 7704/2017-1-342
|
Výchovné mimovýukové aktivity vhodné pro děti rozdílného kulturního původu |
bez akreditace |
Vztah mezi klientem a pomáhajícím |
MPSV - 2012/0827-SP
|
Základy čtení a psaní právních textů pro sociální pracovníky |
MPSV 2015/1015-SP/VP
|
Základy finančního řízení pro vedoucí pracovníky v sociálních službách |
MPSV - 2015/0946-VP
|
Základy komunikace s lidmi s demencí |
MPSV-A2017/0505-SP/PC/VP
|
Základy mediace pro sociální pracovníky |
MPSV - A2017/0262-SP/VP
|
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
MSMT - 22289/2017-2-872
|